Zatik consiglia:
Iniziativa Culturale:

 

 

25, 12.2020 : mediatore culturale tradotta in Parsi da Italiano !
25. 12. 2020 - واسطه فرهنگی زبان برای شهرداری I

سلام ، نام من واحد مسیحی وارتانیان است و یک واسطه فرهنگی ارمنی زبان پارسی هستم. ایتالیایی برای شهرداری Rome I Centro.

آنچه وارد کردید یک درگاه عمومی چند زبانه است که می خواهد تمام خدمات ، آزمایشگاه ها ، فرصت های آموزشی و فعالیت های انجام شده و تبلیغ شده توسط 3 قطب بین فرهنگی شهرداری رم I مرکز را بلافاصله در دسترس قرار دهد ، برای همه ساکنان و به ویژه باز است. به خانواده هایی که به ثروت و ارزش افزوده تنوع چند فرهنگی در جامعه ایتالیا و روم کمک می کنند. بخش ویژه ای به خبرهای ویژه مربوط به جوامع مهاجر در شهرداری و همچنین مقالات و پست هایی با موضوع روشنفکری پیشنهاد شده توسط ستاد تحریریه ما اختصاص یافته است.

3 قطب بین فرهنگی بخشی از پروژه "حمایت از ارزش چندفرهنگی - مداخلات برای پیشرفت فرهنگهای مختلف و ارتقا یک جامعه فراگیر" است. این پروژه با هدف کلی ، ارتقا integration ادغام مثبت بین دختران ، پسران ، دختران ، پسران و خانواده ها ، که از زمینه های مختلف فرهنگی به وجود آمده اند ، است و هدف آن ارتقا development سطح توسعه و مهارت ها در منطقه با مشارکت مددکاران اجتماعی ، مدارس و شهروندان است.
این پروژه با هدف ارتقا، ، از طریق ارتقا all فرهنگ های موجود در منطقه ، ایجاد یک جامعه آموزش دهنده ، که می تواند بهبود کیفیت زندگی کل جمعیت شهرداری رم 1 مرکز را تسهیل کند.
وهه م. وارتانیان

v , vartanian